Angažman Kvalitet

Angažman Kvalitet SLA za pakete web hostinga

Angažman Kvalitet SLA (Ugovor o nivou usluge)
Angažman Kvalitet SLA (Ugovor o nivou usluge)

Posvećenost kvalitetu pruženju web hosting usluga

Ova obaveza kvaliteta ili SLA (Sporazum o nivou usluge) se primenjuje na celu paletu usluga koje nudi Hostico.

Pod "uptime" podrazumijevamo godišnji procenat, u kojem je veb sajt dostupan za pristup iz neutralne lokacije putem HTTP-a.

Uptime se mjeri od strane Hostico sistema za praćenje.

Garantuјемо uptime од 99.9% с циљем да постигнемо 100% за сајтове сваког клијента.

U slučaju da ova vrednost padne ispod 99.9% dostupnosti, period nefunkcionalnosti će biti proporcionalno kompenzovan na sledećem računu:

Uptime/Procenat

  • 99.0% - 99.8% : 5%
  • 98.0% - 98.9% : 10%
  • 95.0% - 97.9% : 20%
  • 90.0% - 94.9% : 50%
  • 0.00% - 89.9% : 100%

 

Praćenje perioda nefunkcionalnosti se vrši na osnovu ciklusa fakturiranja koji se odnosi na poslednju plaćenu proformu koristeći sledeću formulu: [Broj Sati Nefunkcionalnosti / (Plaćeni Dani * 24)] * 100


U slučaju servera gdje klijent preuzima odgovornost za administraciju, obaveza kvaliteta će se odnositi samo na dostupnost umreženosti opreme.

Hostico će koristiti svoje tehničke, komercijalne i organizacione metode kako bi pružio funkcionalne usluge 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji. Klijenti su obavešteni da, privremeno, usluge mogu biti nedostupne ili neoperativne iz raznih razloga, uključujući periodične procedure održavanja ili nadogradnje ("Planirane operacije održavanja"). Hostico će obavestiti klijente najmanje 48 sati pre sprovođenja operacija održavanja koje mogu trajati duže od 15 minuta i koristiće sve tehničke i komercijalne resurse kako bi minimizirao ova prekidanja, nedostupnosti ili neoperativnosti svojih servera.

Računi klijenata neće biti kreditovani u skladu sa ovom obavezom kvaliteta, ako je bilo koja greška ili nefunkcionisanje sajta uzrokovano ili generisano:

  • neispravno funkcionisanje usluga zbog razloga koji se ne nalaze pod kontrolom Hostico ili koje Hostico ne može predvideti
  • prekid telekomunikacija ili digitalnih transmisijskih linija, napadi na mreže, zagušenje mreže ili druge kvarove
  • ratovi, potresi, prirodne nepogode - vatra, virusi, hakeri, krakeri
  • nefunkcionisanje ispravnog softvera koji pruža druga strana (besplatni skripti, softver za elektronsku trgovinu ili online procesor plaćanja)
  • DDoS, embarga, akcije vlasti.
  • hardverske greške
  • problemi povezani sa DNS-om ili drugim problemima koje Hostico ne može kontrolisati
  • problemi sa pristup klijenta putem FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS, WEB 
  • softverske disfunkcije uzrokovane radnjama klijenta / njegovih zaposlenih ili drugih trećih lica koja intervenišu na njima
  • akcije ili propuštanja klijenta, njegovih zaposlenih ili trećih lica koja pristupaju uslugama koje pruža Hostico i intervenišu na njima, bez obzira na to da li imaju saglasnost klijenta ili ne


Kreditovanje računa se vrši u procentima, u odnosu na ponavljajuće takse, sastavljajući u popustima primenjenim na sledeće izdate fakture.