Aktivacija masovnog ponavljajućeg plaćanja na nivou domena
U sledećem ćemo preći preko sistema masovne rekurencije na domenima, objašnjavajući osnovnu funkcionalnost.
Uvod
Ponovna aktivacija za domene je odgovarajući alat za sve klijente koji imaju više usluga u svom nalogu i žele da aktiviraju ponovne uplate za određene ili sve domene u nalogu. U nastavku ćemo proći kroz korake aktivacije ponovne uplate za sve domene (u grupi), kao i za mogućnost selekcije.
Zahtjevi
Opcije masovne ponovne naplate biće vidljive u klijentovom nalogu samo nakon što je kartica dodata i validirana. Ako nemate dodanu karticu i potrebna vam je pomoć u tom pogledu, možete proći kroz članak: "Opšte upravljanje karticama".
Koraci
Odmah nakon prijave u Hostico korisnički račun, odabraćemo sa leve strane stranice sekciju "Domeni".
Kako je pomenuto i u uvodu članka, da bi opcije rekurencije bile vidljive, prvo morate dodati karticu u nalog. Ako imate dodatu karticu, u meniju "Akcije" biće prikazana u sledećem obliku:
Ovde ćete primetiti 4 opcije: Obnova, Obnova Sve, Ponavljajuća Plaćanja, Ponavljajuća Plaćanja Sve.
Prve dve opcije su za generisanje proformi faktura za obnovu unapred, dok su poslednje dve elementi interesa za ovaj članak.
Ako se odabere "Ponavljajuća Uplata", domene za koje se želi aktivirati ponavljanje moraće da budu označene ručno. Međutim, ako se odabere "Ponavljajuća Uplata Sve", sve domene u računu biće automatski označene.
Jedan važan aspekt koji treba uzeti u obzir su podaci o naplati. Ako želimo da izdavanje računa bude izvršeno na drugačijim podacima od onih glavnog računa, možemo odabrati podkontakt za naplatu iz sekcije Kontakt.
Pažnja! - Ako odaberete podkontakt i imate više kartica na računu, pre nego što potvrdite proceduru, morate osigurati da se odabrani podaci o naplati i ime vlasnika kartice poklapaju. Ovo je važno za ispravno fakturisanje i kasnije računovodstveno poravnanje od strane klijenta (u slučaju uplata izvršenih u ime kompanije).
Nakon što se uverite da su svi aspekti provereni, završavamo proceduru klikom na Potvrdi.
Napomena
U slučaju da ste odabrali pogrešnu karticu ili podkontakt, možete ažurirati opcije na opštoj stranici domena tako što ćete direktno pristupiti nazivu domena i onemogućiti ga na toj stranici. Ako ne možete da ažurirate ove aspekte, molimo vas da kontaktirate komercijalni odeljak za rešenje situacije.
U trenutku kada odaberete učestalost, biće potrebno proveriti validnost kartice. Ako je učestalost aktivna, ali kartica ističe pre fakturiranja domena, povlačenje iznosa više neće biti moguće, postoji rizik da će domen biti "suspenovan", a u nekim situacijama biće potrebni dodatni troškovi za reaktivaciju.